Aarnoutse, C., L. Verhoeven (red.), R. van het Zandt & H. Biemond (2003): Tussendoelen gevorderde geletterdheid: Leerlijnen voor groep 4 tot en met 8. Nijmegen: Expertisecentrum Nederlands. Bacchini, S., R. Dekkers, C. Markesteijn, H. Paus, Th. Pullens & M. Smits (2006): Portaal, Praktische taaldidactiek voor het primair onderwijs.. Muiderberg: Coutinho. Deel 2. Beernink, R., E. van Koeven, P. Litjens, A. de Groot & M. Vreman (2006): Taaldidactiek. Utrecht: ThiemeMeulenhoff. Deel D. Daems, F., K. van den Branden & L. Verschaffel (red.) (2004) Taalverwerven op school. Taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair. Leuven/Voorburg: Acco. Hoofdstuk 5. Gelderen, A. van, M. Hoogeveen & I. Zijp (2004): Met een blik op de toekomst. 25 jaar leerplanontwikkeling onderwijs Nederlandse Taal in de basisschool. Enschede: SLO. Gezondheidsraad: Commissie Dyslexie (1995): Dyslexie. Afbakening en behandeling. Den Haag: Gezondheidsraad; publicatie nr. 1995/15. Huizenga, H. (2007): Aanvankelijk en technisch lezen. Serie Taal & Didactiek. Groningen/Houten: Wolters-Noordhoff. Huizenga, H. & R. Robbe (2005): Competentiegericht taalonderwijs. Groningen/Houten: Wolters-Noordhoff. Hoofdstuk 7, Technisch lezen. Verhoeven, L. (2001): Protocol Leesproblemen en Dyslexie. Nijmegen: Expertisecentrum Nederlands. Verhoeven, L. & H. Wentink (2004): Protocol Leesproblemen en Dyslexie voor groep 5-8. Nijmegen: Expertisecentrum Nederlands. |